^Нагору

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Авто и видеорегистраторы продаются здесь
Середа, 18 листопада 2015 11:58

Поезія Наталії Портяник

Автор

 

   Наталія Портяник, студентка педагогічного факультету, пише вірші з дитинства. В її доробку близько двох сотень поетичних творів. Зі своїми віршами дівчина перемогла в арт-шоу «Переяславщина має таланти» та в конкурсі до Дня міста. Поезію Наталії неодноразово друкували в районній газеті «Володимирецький вісник», що виходить у Рівненській області, звідки вона родом.

Наталія пише вірші на різну тематику. Останні два роки – переважно про Україну та її героїв. З віршем «Тату» перемогла в арт-шоу «Переяславщина має таланти». Сумна оповідь про хлопчика, що чекає тата з війни, розчулила і журі, і глядачів. Дівчина каже, що ця тема їй дуже близька. Адже в зоні АТО зараз воює її двоюрідний брат, а нещодавно звідти повернувся дядько. У Наталиному рідному селі Озеро проходять концерти, присвячені бійцям, де зачитують також її вірші.

Наталія каже, що пише швидко й легко. Римовані рядки проходять спонтанно. Це може бути і на парах, і в автобусі, і під час прогулянок. За менш ніж годину з’являється вірш. 

Юна поетеса з власним віршем про Переяслав перемогла в цьогорічному поетичному конкурсі до Дня міста. Свій твір зачитала на центральній площі під час урочистостей із нагоди свята. Дівчину нагородили грамотою і подарунком. Ця перемога для Наталії дуже цінна, бо вона встигла полюбити Переяслав і вважає його другою домівкою.

Наталія має й інші захоплення, окрім написання віршів. Серед них малювання, музика та кулінарія. У вільний час читає поезію Анни Ахматової, Тараса Шевченка, Ліни Костенко.

Тату!

А він чекає тата із війни,

Боїться засинати сам у ліжку.

Йому насняться знов жахливі сни,

тож допізна читає свою книжку.

А вранці знову буде, як завжди,–

Сільська робота і мама із сльозами.

Вся вулиця померкла від біди,

Бо рідні вже котра пора не з нами.

І очі не розплющивши сповна,

Він ще раз запитає:” Чи є тато?”.

Заплаче мама, ніби в ній вина,

Що вже не буде в їхній хаті свята.

І тихо-тихо, мовби крадькома,

Промовить: “Може, згодом повернеться.

Розтане сніг і відлетить зима

І березень на радість всім проснеться.”

Та він слова ці чує кожен раз

І звик уже до сірості сільської,

Уже давно не ходить в шкільний клас.

А що йому тепер з науки тої?

Він мріє, що постукає в вікно

Й попроситься до хати його тато.

І вони разом підуть у кіно

Та в Новий рік влаштують знову свято.

Обоє випасатимуть корів,

І тато його вчитиме співати.

І вже нічого б в світі не хотів,

Бо тільки це тепер бажає мати.

Якби він знав...Якби він тільки знав,

Що вже не візьме батько його руку,

Не змусить, щоб старанно твір писав,

Не поведе до школи на науку.

Повернуться в село чиїсь батьки,

Сини, брати і друзі чи знайомі.

І він, зіпершись аж на дві руки,

Біля вікна сидітиме у домі.

Шукатиме знайомі риси тих,

Хто у солдатській формі йде повз хати.

І ще не раз він вийде на поріг

І незнайомцю з болем крикне: «Тату!»

 

Середа, 18 листопада 2015 11:49

День писемності на ПФ

Автор

До Дня української писемності та мови

на педагогічному факультеті

День української писемності та мови – свято, яке щороку відзначається в Україні 9 листопада. За православним календарем – це день вшанування пам’яті Преподобного Нестора-Літописця – послідовника творців слов’янської писемності Кирила й Мефодія. Свято встановлено 9 листопада 1997 року, коли Президент України Леонід Кучма на підтримку ініціативи громадських організацій та з урахуванням важливої ролі української мови в консолідації українського суспільства видав Указ № 1241/97 «Про День української писемності та мови».

На педагогічному факультеті проводилися заходи, присвячені Дню української писемності та мови. З метою пропагування грамотності, підтримки та розвитку державної мови як духовного потенціалу нації, виховання мовної культури, студенти першого курсу написали диктант, продемонструвавши єдність з усіма, хто любить і шанує українське слово. А також студенти педагогічного факультету написали твір на тему: «Т.Г.Шевченко, сучасність, Україна». Оскільки саме Тарас Григорович є основоположником сучасної української літературної мови, саме він вивів мову на рівень високорозвинених європейських мов, відкрив для неї необмежені перспективи розвитку. Також було проведено інформаційну годину «Етапи становлення української писемності».

У процесі проведення заходів студенти мали змогу перевірити свої знання з української мови та дізнатися багато нового про становлення української писемності.

 

Понеділок, 16 листопада 2015 08:32

З Днем студента!

Автор

Деканат та професорсько-викладацький склад педагогічного факультету щиро вітає студентів ДВНЗ "Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди" з нагоди

Міжнародного дня студента. 

Понеділок, 09 листопада 2015 19:18

Адаптація першокурсників до навчання у ВНЗ

Автор

 

Вівторок, 27 жовтня 2015 17:27

Ми – лауреати першого ступеня…

Автор

20–22 жовтня 2015 р. у Київському Палаці дітей та юнацтва відбувся Сьомий Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті» та II Міжнародна виставка закордонних навчальних закладів «World Edu – 2015».

 

Уже вкотре збирає жовтень до столиці України педагогів, студентів з усього світу на Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті». До уваги відвідувачів Сьомого Міжнародного форуму кращі здобутки сучасної педагогічної науки. Масштабний комплексний захід дав змогу викладачам та  студентам, дізнатися про інноваційну діяльність національних та закордонних навчальних закладів, на власні очі побачити експозиції найвідоміших у світі вишів, що представляють інноваційні досягнення в галузі освіти

Варто зазначити, що серед 77 провідних вищих навчальних закладів, наукових установ, 22 закордонних навчальних закладів та міжнародних агенцій, був гідно представлений наш університет ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький Державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», завдячуючи  ректору, доктору  історичних наук, професору, дійсному академіку НАПН України, Коцуру Віктору Петровичу

Педагогічний факультет, декан –  к. п. н. професор Ігнатенко Наталія Вікторівна, педагогічний колектив кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання зі студентами спеціальності «Образотворче мистецтво» під керівництвом майстрині декоративно-прикладного мистецтва, к. п. н., доцента – Смірнової Оксани Олексіївни, а також к. п. н., доцент – Носаченко Тетяна Борисівна та викладачі Шпитальова Олена, Шокірова Заріна представили вуз у номінації  «Інновації у діяльності закладів освіти з підтримки молодих науковців, талановитих студентів, учнів» за тематикою «КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК РОЗВИТКУ ТАЛАНОВИТОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ВНЗ ЗАСОБАМИ ДЕКОРАТИВНОЇ ТВОРЧОСТІ», де й стали лауреатами першого ступеня.

Програма форуму передбачала проведення конференцій, семінарів, презентацій, наукових досягнень у різноманітних номінаціях та майстер-класів. 

 До речі, форма майстер-класу, яку провели викладачі та студенти педагогічного факультету, спеціальність «Образотворче мистецтво», викликала непідробний інтерес у відвідувачів виставки. 

 

Кожен, хто став його учасникам отримав не лише позитивні емоції, радість від творення та пізнання нового, а й отримав рекомендації з інноваційних методів та прийомів популяризації образотворчого та прикладного мистецтв. Нас переповнювало відчуття гордості за вдало проведений захід, за гідно представлену рідну «Альма-Матер».

Завдяки форуму Наші студенти  мали змогу не лише поповнити багаж власних знань з інновацій в освітянській системі, а й мали змогу поспілкуватися зі студентами інших вузів, у тому числі й міжнародних, придбати методичну, педагогічну літературу, а й розповісти про наш рідний заклад, презентувати кращі досягнення викладачів Переяслав-Хмельницького університету в галузі інноваційної освіти.

Сьомий Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті» тривав із 20 по 22 жовтня. Серед його відвідувачів були й школярі-старшокласники. Маємо надію, що праця викладачів та студентів нашого вузу у створенні експозиції та проведенні майстер-класів – не марна, бо багатьох потенційних абітурієнтів зацікавили інноваційні форми роботи нашого університету.

 З огляду на позитивні відгуки відвідувачів сподіваємося що вони обов’язково стануть до лав студенів саме нашого вузу.

 

 

 

 

 

Автор фото та статті 

Студентка педагогічного факультету 

Сп.» Образотворче мистецтво»

групи Ом-31 Колесник Тетяна

 

П'ятниця, 23 жовтня 2015 14:35

Нагороди

Автор

П'ятниця, 23 жовтня 2015 14:23

Нагороди 2015

Автор

П'ятниця, 23 жовтня 2015 14:18

Нагороди 2014

Автор

 

 

 

П'ятниця, 23 жовтня 2015 14:00

Стеценко Алла Іванівна

Викладач кафедри практичної психології, аспірант ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

 Освіта, дисертація.

ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», факультет педагогіки та психології, спеціальність «Психологія» (2007–2012); з 2012 року – аспірантура при ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», науковий керівник – кандидат психологічних наук, професор Хомич Г.О.

Педагогічна робота.

З 2015 року займає посаду  викладача психологічних дисциплін на кафедрі практичної психології педагогічного факультету ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Наукові публікації:

1. Стеценко А.І. Психологічні особливості посттравматичних стресових станів жертв катастрофічних подій. / А. І.Стеценко //Матеріали  Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку української науки на початку третього тисячоліття»: збірник наукових праць (Переяслав-Хмельницький, 14-16 грудня 2009 р.). – Переяслав-Хмельницький,    2009 р. – С. 84-86

2. Стеценко А.І. Системний підхід до вивчення креативного мислення у психології на сучасному етапі. / А. І.Стеценко //Матеріали ІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Український науково-інтелектуальний простір: реалії та перспективи розвитку»: збірник наукових праць (Переяслав-Хмельницький, 29-30 квітня 2010 р.). – Переяслав-Хмельницький,    2010 р. – С. 168-170

3. Стеценко А. І. Психологічний аналіз фрустраціїних ситуацій. / А. І. Стеценко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. праць.. – 2014.

 

П'ятниця, 23 жовтня 2015 13:59

Кузьменко Тетяна Миколаївна

Автор

Сімейний психолог, сертифікований арт-терапевт; консультант психолого-медико-педагогічної служби, викладач кафедри практичної психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

Освіта

Переяслав-Хмельницька ЗОШ І-ІІІ ст. №5; повна середня освіта з відзнакою (1988-1999 рр.).

ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», факультет педагогіки і психології; повна вища освіта за спеціальністю «Психологія» (кваліфікація – психолог, викладач психологічних дисциплін у ВНЗ І-ІV рівня акредитації,  магістр психологічних наук (з відзнакою)) (1999-2005 рр.).

Українська асоціація транзакційного аналізу (УАТА), спеціалізація «Користувач методом транзакційного аналізу» (1999-2005 рр).

Міжнародна вища соціально-психологічна школа, спеціалізація «Арт-терапія» (1999-2005 рр).

Аспірантура при ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія», науковий керівник – доктор психологічних наук, професор Булах Ірина Сергіївна (2005-2009 рр.).

Психолого-педагогічна робота.

Педагогічна діяльність на посаді педагога у тимчасових дитячих об’єднаннях дитячих оздоровчих таборів «Чайка», «Ласпі», «Лісова Казка», «Джерело» (2000-2005 рр.).

Психолого-педагогічна діяльність на посадах практичного психолога, соціального педагога Переяслав-Хмельницької ЗОШ № 6 та Переяслав-Хмельницької  гімназії – загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступеня з поглибленим вивченням предметів фізико-математичного профілю (2000-2005 рр.).

Психологічна діяльність на посаді практичного психолога, залученого спеціаліста при Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Переяслав-Хмельницької міської ради (служба роботи з ін’єкційними споживачами наркотиків «Довіри», служба усвідомленого батьківства при жіночій консультації Переяслав-Хмельницької ЦРЛ) (2003-2010).

Діяльність на посаді старшого лаборанта кафедри дошкільної психології та педагогіки  ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (2001-2003). 

 Педагогічна діяльність на посаді викладача кафедри психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»;  навчальні курси -  «загальна психологія», «вікова та педагогічна психологія», «соціальна психологія», «етнопсихологія», «психоконсультування» (2005-2006).

Психолого-педагогічна діяльність на посаді консультанта психолого-медико-педагогічної служби ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» ( 2005- по сьогоднішній день).

Педагогічна діяльність на посаді викладача кафедри  практичної психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»  (з 2015 р. -  по сьогоднішній день).

Навчальні курси Кузьменко Т.М.

1.Вступ до спеціальності.

2.Основи психокорекції.

3.Групова психокорекція.

4.Психоконсультування.

5. Психотерапія.

6.Патопсихологія.

7. Клінічна психологія.

8.Сучасні теорії глибинної психології

9.Психологія депривованої дитини.

10. Психологія сім’ї.

11.Профорієнтаційна діяльність психолога в школі.

12.Психологія праці.

13.Психологія спорту.

 

Наукові публікації

1.Шкурська Т.М.  До проблеми класифікації напруженої ситуації соціально-психологічного простору особистості // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006 - № 11 (35). – С. 78-84.

2.Шкурська Т.М. Технології розвитку здатності до психологічної інтерпретації напруженої ситуації особистості клієнта в майбутнього практичного психолога // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: Науково-теоретичний збірник. – Переяслав-Хмельницький, 2008. – Вип. 16. – С.306-310.

3.Шкурська Т.М. Психолого-педагогічні умови розвитку здатності до психологічної інтерпретації напруженої ситуації особистості клієнта у майбутнього практичного психолога // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 7. Серія: психологіч науки: Збірник наукових праць: у 2т. – Чернігів: ЧДПУ, 2009. Вип. 74. – Том 2. – С. 190-195.

4.Шкурська Т. Модель психологічної інтерпретації напруженої ситуації особистості клієнта практичним психологом // Становлення цінностей у психологічному вимірі соціального буття особистості. Соціальна мужність як цінність, - 3-4 червня 2010., Львів-Кам’янець-Подільський: Матеріали міжнародної конф. / За ред. С.Д. Максименка, Л.В. Романюк, Л.А. Онуфрієвої - Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010. – С. 180-182. 

 

Нагороди.

Переможець Всеукраїнського конкурс наукових студентських робіт в галузі психології. Диплом І ступеня (2003 р.). Президентський стипендіат у галузі психології (2004 р.). Нагороджена грамотами та дипломами за активну участь у проектах соціального значення (2000-2014 рр.)