^Нагору

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Авто и видеорегистраторы продаются здесь

учасник ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КОНКУРСУ ТВОРЧОСТІ "КРЕАТИВНА МОЛОДЬ»

Коваленко Мар’яна – 13 р., Комунальний заклад «Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради».

 

Схоже відео

учасниця ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КОНКУРСУ ТВОРЧОСТІ «КРЕАТИВНА МОЛОДЬ»

Колесник Софія – 13 р., м. Переяслав-Хмельницький, ЗОШ І-ІІІ ст. №1.

 

Схоже відео

учасниця ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КОНКУРСУ ТВОРЧОСТІ «КРЕАТИВНА МОЛОДЬ»

Блінська Наталія – 15 р., м. Переяслав-Хмельницький, ЗОШ І-ІІІ ст. №4.

 

Схоже відео

учасник ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КОНКУРСУ ТВОРЧОСТІ "КРЕАТИВНА МОЛОДЬ»

Галаган Олександр – 13 р., Комунальний заклад «Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради».

 

Схоже відео

учасниця ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КОНКУРСУ ТВОРЧОСТІ «КРЕАТИВНА МОЛОДЬ»

РибалкоВікторія – 13 р., Комунальний заклад «Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради».

 

Схоже відео

учасниця ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КОНКУРСУ ТВОРЧОСТІ «КРЕАТИВНА МОЛОДЬ»

Руденко Ангеліна – 13 р., Комунальний заклад «Канівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради».

 

Схоже відео

З відеороботами учасників можна ознайомитися на сайті факультету (ПЕРЕЙТИ)

або на ютуб-каналі конкурсу (ПЕРЕЙТИ)

alt : Підсумок

П'ятниця, 09 лютого 2018 13:38

МАГІЧНИЙ СВІТ МОЗАЇКИ

Автор

У Київській Академії Педагогічних Наук проходить виставка мистецьких робіт студентів та викладачів ДВНЗ «Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди», в рамках якої представлено авторську художню мозаїку викладача кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання Заріни Рустамівни Шокірової. У творчих роботах автор відтворює колорит та духовну силу східних орнаментальних мотивів.

Мозаїка – це один з видів декоративно-прикладного та монументального мистецтва. Вона представлена різними жанрами і створюється за допомогою компонування, набору та закріплення на поверхні різнокольорових каменів, керамічних плиток, смальти та інших матеріалів.

Викладання мозаїчних орнаментів досить трудомісткий процес, що потребує терпіння, витримки, художнього смаку та певних навиків. Існують певні нюанси, котрі потрібно враховувати, щоб створити красиве та якісне панно.

Незважаючи на складність створення декоративної композиції в техніці художньої мозаїки, Заріна Рустамівна створює свої зображення та візерунки за допомогою шматочків кольорової керамічної плитки і вважає мозаїку надзвичайно приємним процесом, що дає можливості втілювати безмежну фантазію у незвичному світі орнаменту. 

Свобода творчості і справжня майстерність приходять на основі точного знання. Такою точною наукою в образотворчому мистецтві є композиція. Століттями художники шукали найбільш виразні композиційні схеми і дійшли висновку, що найбільш важливі в сюжеті елементи зображення розміщуються не хаотично, а утворюють прості геометричні фігури (трикутник, піраміду, круг, овал, квадрат, прямокутник).

В образотворчому мистецтві композиція – це побудова художнього твору, зумовлену його змістом, характером і призначенням, необхідністю передати основний задум, ідею твору найбільш ясно і переконливо. Головне в композиції – створення художнього образу. Картини, написані в різні епохи, в абсолютно різних стилях, вражають нашу уяву і надовго запам’ятовуються багато в чому завдяки чіткій композиційній побудові. 

Творчі роботи студентів педагогічного факультету з композиції та прикладної графіки було представлено у виставковій залі АПН України (м. Київ), де відвідувачі мали змогу познайомитися з цікавою інтерпретацією орнаментальних композицій. Під керівництвом викладача кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання Олени Вадимівни Шпитальової, в своїх динамічних та статичних графічних композиціях студенти поєднували форму і простір, колорит і ритм з живою різноманітністю і витриманістю східного орнаменту (роботи студентів III курсу Аліни Бабкової та Ірини Шелест).

Процес художнього пізнання особистості майбутнього педагога-художника здійснюється за умов цілеспрямованого накопичення досвіду, якісний рівень якого зумовлюється образотворчою діяльністю з композиції. Роботи студентів 4 курсу Катерини Вересенко, Андрія Ходька, Віталіни Гаврилюк, Катерини Недбайло демонструють креативне мислення та належний рівень творчих умінь, вміле поєднання лінії, плями, кольору у створенні орнаментальних композицій в різних графічних техніках.

Четвер, 08 лютого 2018 20:01

КРЕАТИВНА МОЛОДЬ

Автор

Використання нетрадиційних художніх технік у процесі декоративно-художньої творчості має велике значення для художньо естетичного та емоційного розвитку, формування стійкого інтересу до образотворчої діяльності, розвитку практичних умінь та художньої майстерності, формування творчої компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. 

Вивчаючи нові сучасні техніки декоративно-прикладного мистецтва, студенти спеціальності «Образотворче мистецтво» створюють декоративні композиції в техніці мікс-медіа. Ця техніка дозволяє використовувати в декоративній композиції поєднання різних матеріалів (картон, картинне полотно, дерево, глина, текстильні матеріали), сумісну з різними техніками та прийомами багатошаровості. На основі обраного сюжету паперової серветки створюється тематична композиція з використанням живопису, трафаретів, штампів, графічних засобів, об’ємних елементів, паперу, тканини, природного матеріалу, глини тощо.

Композиції в стилі Мікс-Медіа – це фактурні та об’ємні інсталяції з абстрактним змістом, це гра фантазії, відображення ідей, емоцій та настрою автора. 

Пропонуємо самобутні й неповторні роботи наших креативних студентів Гаврилюк В., Бойко В., Нестеренко О., Іваненко О., Плотник К., Недбайло К., що приваблюють своєю незвичністю, колоритом, насиченістю багатошарового фону, захоплюють і ведуть у безмежний світ фантазії й творчості.

Керівник проекту – Носаченко Т.Б.

ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець
Сторінка 1 із 10